Pormask!

Alltså..........
Folk som gillar att klämma finnar och spec ANDRAS finnar och se pormaskar spruta ut ur finnarna är bara äckligt.
Alltså, det kan man ju nästan jämnföra med bajssex alltså, haha.
För första gången i mitt liv hade jag en fetingfinne på pannan idag, den kom säkert för jag varit cp sjuk med hög feber och svettats och haft frossa och jag vet inte vad.
Har varit sjuk sen tisdags natt och är sjuk än.
Blir väl att ligga hemma enda till på söndag för då ska Mike tatuera mej :)
Ja iaf, åter till min finne på pannan......
Jag tänkte... jag trycker lite på den.. och när jag gjorde de så komer de ut en liten sån där vidrig äckel pormask.
Heter det pormask föresten??
Aja shit the same, men det är det äckligaste jag någonsin sett komma ut från min egna kropp alltså.
Det var hemskt.
Då började jag tänka... hur i helvete kan folk tycka om det där.. och spec på ANDRA människor.
Sjukt folk finns överallt fan, jag skulle aldrig göra det för pengar ens.. fyfan!

Så nu vet jag.. aldrig ska jag klämma på en finne igen, jag låter dom som kommer vara tills dom försvinner som jag alltid gjort i mitt liv förutom denna enstaka gång, haha.. xD

Vilket trevligt blogginlägg detta blev... men jag har inget liv nu när jag är sjuk.
+ jag kan ju iof gå ut och hitta på lite grejjer men jag är rädd för att bli skitsjuk sen igen till på söndagen för då missar jag min chans att få bli tatuerad av Mike :/
Så nu är jag hemma och mooosar ipren som fan och gör aaaallt för att bli frisk :)
Har inte ens rökt sen igår.. coolt.. men blir väl nån cigg imorn, känns som att jag blir sjukare om jag inte röker på nå vis xD

Jaja nu ska jag se film sen sova lite.. har inte gjort nå annan än att sova känns de som.

Todeloooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0