Lite av allt, haha!

Jag sover sover sover som aldrig förr.
Förra natten blev det 11 timmar och denna natt 9 timmar.
Brukar vanligtvis sova 6 timmar per natt, men nu har jag nästan gått i ide ju.
Jag ÄÄÄÄLSKAR att sova!

Har inte haft lust att skriva blogg denna vecka ens och nu är det redan lördag igen.
I tisdags så var jag och tränade och sen åkte jag hem till Emmelie som bjöd på lite fika och mat :)
Var länge sen vi sågs så var kul att snacka lite skit med henne.

Onsdagen så var jag hos fittdoktorn, hahahaha.. skulle kika så läget var under kontroll så som de flesta gör alldeles för sällan.
Det roliga var att det var en ung snygg praktikant där och jag tänkte: Ska jag börja böla och fråga om han kan gå ut eller ska jag vara tuff och dra fram pullan endå, hahaha.. och jag valde alternativ 2.
Stackars kille var mer generad än vad jag var och han vågade inte göra mycket och endå är det alla som tycker synd om mej för att jag fick råka ut för en ung snygg praktikant, men han har väl sett fittor förr xD
Haha, ja kul var det iaf.
Vilken jävla dag jag hade alltså.
Gick lite på stan med Tina efter det och hennes söta dotter Thea och sen skulle jag ta bussen hem för att tvätta.
Jag kom inte så långt, utan jag hoppade av efter 5 minuter för jag ville leka med Ellen.
Fick gå genom halva jävla stan hem till henne typ, men det var bra för fläsket xD

Vi bestämde oss för att gå till ica och jag gör ju bort mej som vanligt.
Skulle köpa cigg och där på ica har dom sån där konstig kvitto man ska visa först som man sen ska få koden av och gå till en maskin där det ska pluppa ut cigg sen.
Och jag står där som en idiot och trycker samma kod hela tiden och kärringen från kassan skriker "går det inge bra med ciggen eller?" och alla som står vid kassan glor på mej och jag skriker "nej vafan det står fel kod hela tiden" och då säger hon "ja men har dom inte kommit ur redan kanske?"
Jag böjer mej ner och kollar i luckan och där ligger dom ju.. Jag = idiooot..
Jag vänder mej om och skrattar "eehh jooo det kanske dom gjorde, jag som är snurrig idag" hahahaha.
Jag rannar ut därifrån till Ellen som gått ut tidigare än mej och berättar och säger bara "fan att jag ska vara blond på de också" xD

Iaf så drog vi hem till Ellen och drack lite kaffe och mosade godis.
Och från ingenstans så kommer vi på att jag ska sussa hos henne och att vi ska dricka vin och äta chips.
Alexandra kommer med vin och Mikkis kommer från sthlm.
Var iaf hur skojj som helst.
Och det där med att smutta fint ur ett vinglas Ellen?
Haha vi blev packade, ja iaf jag och Alexandra blev nog värst.
Jag spydde ju som en idiot och timmarna gick så snabbt så jag fattade inte nånting, hahaha.
Däckade på Ellens soffa och vaknade av att jag hör henne "Cissi är du vaken? Cissi är du vaken?"
Jag måste ha somnat 5sek efter jag la mej ner xD

Kul med ett par timmar sömn och sen skulle man på möte kl 9, blääääää!
Mötet gick okej, haha min handläggare frågade mej "Du är lite trött idag eller?"
Jag svarar bara "Ja jag är bakis"
Min konsulent skrattar och säger "och du erkänner det också?"
Vafan ska man göra då? Är man bakis så är man ju.
Orka sitta och ljuga när man själv vet att man stinker bakis som fan!
Ja och hela torsdagen sen blev det godis och en hel säsong tre kronor igen :D hahahah.

Fredagen så tänkte jag göra de och de och de.
Slutade med att jag bara var hemma och åt gott och kollade ett till säsong av tre kronor, ASG!
Alltså, jag är nörd precis som Emmelie skrev vafan xD
Men jag älskar ju tre kronor, var 10 år sen jag såg de, om inte längre sen.

Och idag lördaaag... så ska jag hem till Emmelie :)
Vi ska dricka öl och ha det trevligt och sen ska vi till Bmb.
Hoppas på en riktigt kul kväll, känns som att det blir så.
Ska snart laga lite käk och skutta in i duschen och så och sen blir det av mot stan.

Och imorn... bakis + tre kronor, hahaa.. jag har inget liv ibland.. men det känns skönt faktiskt ;)

Weeeeeiii!!

Haha tack för en spontan rolig vinkväll xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0