Vara nog!

Ja, nu får det vara nog!
Jag är trött på denna människa som får andra att må dåligt!
Människor jag gillar ska inte bli behandlade som skit hela tiden!
Men alla är så dumsnälla och förlåter hela tiden!
Dom förstår inte att dom förtjänar bättre vänner än den där saken!
Jag blir LESS, FÖRBANNAD att MINA vänner ska bli behandlade som en påse skit!
Jag önskar dom nångång inser att denna människa inte är en vän, utan en egoist som lever bara så som det behagar h*n!
Fan kan inte denna människa bara flytta till japan eller nått, eller Mars vore ju ennu bättre!
Trött på att denna människa ska bara förstöra för andra hela tiden!
Människor jag gillar ska bli behandlade BRA!
Och så länge dom inte blir det så kommer jag snart inte kunna hålla käften!
DÖ!!!!!!!

Jag var bara tvungen att få ur mej lite skit och dela med mej av mina tankar, haha xD
Alltså.. ja... LALALALAAA!
Nu ska jag försöka sova iaf..
Snart blir det träna sen träffa Emma :D
Blir det lasange och kladdkaka hos henne imorn efter vi varit på stan, mumsigt ^^
Och jag bara ÄLSKAR livet just nu, och de vänner jag har som ställer upp och får mej så glad för varje dag!
Och min underbara familj, tror ingen har bättre föräldrar och syster som jag!
TACK!
             
Haha bara för att denna tecknade film påminner mej om SAW xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0