Knarkarflicka?

"Receptbelagda knarkarflicka är vad du är"
Yes.. det var vad man fick uppskrivet i nyllet idag.
Alltså.. han kan bara hålla käften för i helvete.
Går i attack på mej och kallar mej knarkarflicka för att jag tar 20mg flouxetin pga panikångest och socialfobi.
Hur i helvete kan idioten som röker hasch varje dag och röker till och med med sin mamma sitta och skriva att jag är en knarkarflicka?
Helt jävla sjuk i skallen.. så där blir man fan av att röka hasch varje dag, dom blir ju fan kocko i skallen och spec när dom börjar ljuga om allt lixom.
Fetingbort går han nu, trode han var min vän.
Men fuck off and die!!

Kan iaf säga att jag hade jääävligt kul i fredags.
Blev först lurad till idioten där folk satt och rökte i hans vardagsrum fasst han sa att det inte skulle finnas nå skit där, men han ljög ju.. konsigt?? NOOOT!
Så jag drog och syster var snäll som skjutsade mej till fest där Chanti var.
Alltså.. såååå jävla kul det var.
Länge sen man träffat på så galna människor, folk somna i korridorena och jag vet inte vad xD
Var i nå jävla studenthus med massa studenter, dom va helt crazy iaf och fan så kul det är att festa med människor som vet hur man festar :D
Så jag är väldigt glad över att de blev som de blev i början av kvällen för den slutade helt underbart :D

Dagen efter kom syster och hämtade upp mej och Alex och skjutsade hem oss hit.
Satt vi med varsin laptop helt bakisar och kollade in snygga karlar tillsammans :D haha.

När han åkte så har man bara varit här hemma och slöat, ätit.. osv.
Tänkte partajja på kvällen men orkade inte.

Fan kl är snart 4 och så sitter man uppe nu.
Får skylla mej själv som sov ett par timmar vid 11 tiden.
Iaf så kommer pappsen hit idag och vi ska äta god mat.
Det är ju trots allt söndag så då ska man ju unna sej nånting innan hemska vardagen börjar igen.

Fan pepsiiiii... assugen på dricka hela dagen, men har inget hemma.
Bara jävla päronsaft som smakar vin nu när man är bakis :(
Bläää!!

Yeye läggdags eller?

Nattnatt!




Alex springer och letar efter mat xD










Tack alla för en sjukt rolig och minnesvärd kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0