Love hurts!

= sant!
Därför har jag låtit bli allt som har med det att göra.
Men sen när man råkar träffa nån man börjar gilla, som man inte kan hålla sej ifrån.
Så är man tillbaks i samma skit igen.
I dont like it.. fasst samtidigt så gör man ju det.
Jag väljer då att skjuta allt ifrån mej.. inte ha kontakt.. vänder mej ist till mina vänner och familj för där finns iaf kärlek som alltid kommer att vara kvar hos mej <3

Den här veckan går för fort.
Känns som jag inte får nånting gjort längre.
I Måndags så hade man iaf en underbar dag med Bella då vi hämtade hennes kläder/skor hon beställt och mina pumadojjer :)
Och mer underbar blev den då Marcus och Micke kom över till mej med lite öl och spelade lite kort osv.
I loved it.. and I miss u.. damn me!!

När jag vaknade upp så ringde jag pappsen, åkte dit och åt tacos med han.
Sen blev det hem till mammsen på lite fika osv.
Var mysig dag igår.

Snart kommer mammsen och hämtar mej.
Vi ska iväg till Ikea och kika lite och sen ska jag hem till Tina och hälsa på henne och Thea.
Ska bli roligt.
Kvällen kunde ha varit en aning bättre om man skulle ha gjort de man planerat.
Men blev ju inte så, lär aldrig bli av heller :/
Thats life!!

Hejsvejs!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0