Moonlight...

Helgen har varit helt tvärt emot vad man planerat.
Men det har inte gjort så mycket.. allting har sin mening och bäst att ta dagen som den kommer.

Fredagen så valde man att stanna hemma hela dagen..
Men det höll till halv 1 på natten då jag bestämde att dra iväg på en fest Bella va på fasst jag var spiknykter.
Blev att par öl där, och sen var det att gå med Bella hem som var lite rund under fötterna.
Haha så jävla kul att se henne full när man själv är nykter, så rolig hon är då alltså xD

I går så mötte jag en bakis Bella och vi gick och köpte pizza.
Och vi åt upp en hel var, och vi höll på att döööööööö.
Hon var kvar här och dega i nästan 6 timmar innan hon skulle iväg och festa på kvällen igen.
Jag valde att stanna hemma och tänkte vara hemma hela kvällen också men som vanligt så blev mina planer ändrade och jag träffade Micke och vi åkte iväg till Ängsö där det inte ens spökar eller nått.
Så många gånger man varit där och det händer aldrig nått, så börjar man ju ge upp.
Lixom bild på nånting eller att lyckas fånga nått på film som man inte är 100% säker på vad det är för att man inte ser riktigt vad det är suger ju.
Man vill ju se nånting mer, men det kommer man nog aldrig få göra.
Blev att köra runt och härja lite, och kul som satan hade vi iaf :)
"Man skulle kunna tro att du druckit öl, du är helt galen" hahaha, Micke trode nog inte att jag va likadan nykter som full xD
Vi åkte sen iväg till björnön och satte oss på bryggan på bänkarna, och sååå fint det var ute där.
Kändes lite löjligt när man satt där och det var fullmåne rakt emot oss som blänkte på vattnet och stjärnor på himlen, hahaha.
Nix.. jag är inte direkt nån löjlig romantiker.. så sånt där känns lite fjantigt, men var endå kul :)
Satt där i nån timma och pratade lite om allt och sen blev det iväg mot donken där vi köpte med oss massvis med hotwings xD
Hem hit och mosa det och sen blev det film så blev inte sömn fören vid 5 inatt :O

Och jag vaknade inte fören halv 2 idag.. kul.. kommer man ju inte kunna somna i tid ikväll iaf.. suck!
Oavsett vad så hade jag ju iaf en superbra helg fasst ingenting blev som planerat.
Och nu ska jag snart börja städa och diska och grejjer.
har så mycket disk så jag har inte har kvar bestick att använda eller tallrikar.
Set suger ju.. hatar att diska.
Sen ska man dammsuga och torka golv och torka damm och blääää!!!
Sugen nån?
Ne, tänkte väl det!

Imorgon är verkligenheten tillbaks igen..
Blir träna kl 9.. som man äntligen ska börja med igen.
Sen ska man hem till mammsen och sen blir det hälsa på pappsen :)
Hoppas på en bra dag imorgon.

Jag vill ha negerbollar.. chokladbollar.. kokosbollar?? Kalla skiten vad du vill.
iaf så tänkte jag börja fixa de till mej men jag tänkte att.. städa och fixa allt först och sen unna mej med sånt!
Så jävlar blir det att mosa sen till bigbrother live :D

Tack alla för en superbra helg <3

        
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0