Ny vänskap!

Redan måndag och man är tillbaks i verkligheten.
Helgerna är ju bara för underbara, göra det man vill, ingenting man behöver ta på allvar.
Men men, går väl inte leva så all the time, men drömma får man.

Förra veckan var en bra vecka, vad jag minns iaf xD
Onsdagen så tog jag mej en promenad hem till Bella och där satt vi och flummade som vanligt, haha.
Tog oss en långpromenad till donken också, så vi kände att vi förtjänade att mosa det ^^

Torsdagen så kom Fatima,Tina och hennes busiga dotter Thea hit.
Var länge sen man umgicks med dom och gud så stor Thea börjar bli, tycker bara att hon blir större och större varje gång jag träffar henne och hon förstår så mycket nu och pratar så mycket :D
Konstigt om hon blev mindre, men vafan.. ni fattar xD
"Jag älskar Cissi så hääär mycket" sa hon med utsträckta armar... sötunge hon är :D
Saknade henne på en gång när dom gick härifrån, gullunge ju!

I fredags så kom Tessan från enköping hit hem till mej :D
Vi träffades på bussen på väg till kryssning första gången och sen umgicks vi en del på båten.
Så vi bestämde att hon skulle komma hit och umgås lite och kul som satan hade vi.
En natt var bestämd men hon blev kvar i två nätter :D
Första kvällen så hade vi mys med att fixa oss och käka pizza och lyssna på musik.
Började dricka och sjunga singstar och sen kom Bella och Denise hit också :D
Hur kul som helst.
Senare hamnade vi på bmb och där var det också superskojj.
Jag och Tessan kom hem med sista bussen och mosade i oss resterna av pizzan som blev kvar.
Blev lite telefonsamtal på natten så vi slocknade inte fören vid 6 på morgonen.

Lördagen så var vi inte ett dugg bakisar, konstigt nog :O
Fasst man hade blandat massor och druckit som grisar så mådde vi ju superbra.
Vi började dagen med mysfrukost och sen blev det promenad för att köpa cigg osv.
Underbart väder var det och vi var på superparty humör :D
Planerna var att vi skulle dra iväg på lite fest och så blev det.
Vi åt lite mat här och sen blev det att fixa oss och börja dricka igen.
Hur kul som helst och vi tog oss en långpromenad till bussen och sen hamnade vi hos Micke där Marcus och Gurra var också.
Sen kom Chanti över också, så skojj att träffa henne :)
Blev öl, vin, shottar och groggar och jo man blev ju en aning rund under fötterna men som tur minns man ju hela kvällen :D
Sussade över hos Micke och både jag och Tessan vaknade med sprängande huvudvärk.
Mycket pga ciggens fel, fan blev två paket på fredagen och två paket på lördagen :O
Helt jävla sjukt att man ens hinner röka så mycket.
Det är de här jävla fina vädret också.. bästa som finns är ju att sitta och dricka och röka i solen alltså, eller överhuvetaget när det är fint väder ute :)

Iaf så åkte Tessan hem på morgonen samma tid som jag skulle träffa mamma och hennes karl Keijo vid Ikea.
Och där köpte man ju inte ett skit trots att det var 80% rabatt på allt.
Bara skit kvar.
Man skulle ha gått dit på fredagen ist, men men.
Blev att åka hem och mosa lite donken man köpt med sej och sen så sov man ju till och från hela söndagen.
Tack till Tessan för en underbart rolig helg man haft när du varit på besök och kul med ny vänskap, förevig vänskap :D
Vi ses på valborg då jag kommer på besök hos dej :D

Idag... ja som sagt.. måndag..
Skulle på möte, men han jag skulle träffa var sjuk, så blir nån annan dag i veckan.
Skulle träna idag men fan pallade inte.
Vad är det med mej?
All min energi är ju fan borta.
Ska iaf träffa Bella idag och hon ska hämta alla sina kläder och skor hon beställt på posten idag och jag ska hämta mina pumadojjer jag beställt :D
Ska bli roligt, får Bella ha lite modevisning för mej sen med hennes nya grejjer :D

Nej nu ska man torka lite damm och diska innan det är dags att träffa henne.
Det suger.. städa och diska suger fan röv!!!!!
GAAAHH!!

Söt The ska visa mamma Tina hur man gör så spelet funkar xD

Välkommen till mitt place Tessan :D






Lördag morgon.. och nej, bara för att ni är avundsjuka så tänker vi INTE avslöja var hon köpt sina strumpebrallor ifrån ;)


haha fixar oss lite xD






G, M, M :)

Chantii med Tessan :)

Haha redface xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0