Skrabbelucker!

Tänk så länge sen man åt det sist.
Måste ha varit över tio år sen.
Och jag minns fortfarande att dom smakade precis som dom gjorde då.
Riktigt gott var det faktiskt och ni som aldrig smakat det har missat nått ;)

Igår så hade man en bra dag.
Pappa kom hit och åt frukost med mej och sen var man på möte som var faktiskt kul.
Sen blev det hem hit med pappsen som hade varit iväg och handlat nyyygrillad kyckling.
Alltså MUMS, mosade det med fralla och potatissallad.
Sen blev det kaffe och massa prat innan han skjutsade mej hem till Bella på samma gång som han skulle hem.
Blev kaffe och djupa diskussioner med Bella som var myyycket trevligt :)
Var inte hemma fören 12 och satt uppe enda till halv 6 på morgonen.
Alltså.. det typ började bli ljust ute och då tänkte jag att nu måste jag fan sova.

Planerade att vakna kl 9 idag men blev halv 2 ist..
Sen var det bara att börja tvätta och när jag väl tvättat klart så belönade jag mej själv med skrabbelucker.
Onyttigt.. men gott, man lever bara en gång och det får man aldrig glömma.

Imorgon blir det tvättdag igen, gud så spännande liv man har just nu... eller inte.
Sen kommer Fatima hit till mej på lite kaffe och prat.
Fan rutiner.. bhöver rutiner så att man kan leva normalt.
Blir tokig på detta.
Man har lixom slutat träna.. slutat arbetsträna.. ALLT!!
Suger ju fan stenhårt men men, snart så kommer man väl igång efter möterna är klara och då blir det att åka ner till stan och söka jobb varje dag och vara med på olika aktiviteter.
Blir nog superbra då.
Men imorgon ska jag minsann upp och gå promenad om det är fint väder innan jag ska tvätta.
Så det så.

Nu ska jag se på filmen "dumma mig".. sen ska man försöka sussa lite så man kommer upp innan kl 9 iaf.
Eller.. jag SKA upp innan kl 9.

Nattnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0