Underbaaart!

jaha, så nu har påsken varit och påskhelgen var ju helt okej.
Hade supermys kväll med Tina och hennes dotter på fredagen, vi lagade iordning potatisgratäng och inbakad fläskfilé och myyycket god sallad till det :D
Blev massa prat och skratt enda fram till halv 3 på natten :)

På lördagen tog jag ut filt och kuddar och låg ute på balkongen och solade som en död säl, haha.
Undra vad grannarna tänkte som såg men vafan, orka bry sej, låt dom glo om dom inte har nått bättre för sej :D
Tina kom hit senare och blev massa redbull/vodka och senare kom Danne och Micke hit.
Massa musik och prat, hur trevligt som helst.
Emma och Jenny dök upp ett tag också.
Skönt att bara sitta hemma med några och dricka lite goda groggar :)

Söndagen var jag döbakis, låg i sängen till halv 6 och sen blev det datorn och tv xD

Igår var det ju underbart fint väder också :D
Solade från 1 till halv 4 på balkongen så lite färg har man ju fått iaf.
Sen tog jag mej en promenad till Bella och vi tog en promenad till ica för att köpa lite gott.
Satt och pratade om vad vi gjort i helgen osv, alltid lika niiiice :D

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ka göra.. har iaf nyss kommit hem från ett roligt möte :)
Blir att äta strax och kanske städa lite och senare kanske ta sej en promenad.
Skulle behöva tvätta.. men det får jag ta och göra nån annan dag i veckan :)

Imorgon ska man träna lite och sen ska man äntligen träffa Fatima och Monika och ta en fika :D
Va ju länge sen, och vi skrattar alltid lika mycket åt varandras kommentarer när vi sitter och diskuterar om allt mellan himmel och jord ^^

Längtar som bara den till helgen som kommer :D
Blir Uppsala både fredag och lördag, och det roliga är ju att enda jag känner är Tessan.
Ny människor att lära känna i helgen då.. riktigt roligt :D

Idag är livet... underbart :D

Pussss på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dig med :-D

2011-04-27 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0