Inte riktigt....

som man jag tänkte mej kanske..
Mina planer gick ju åt skogen och nu ångrar jag mej bara..
Har tagit ledigt imorgon och på måndag... har en del att tänka på och reda ut.
Har inte kännt mej helt hundra.. haft ont i skallen sen igår och ingen matlust.

Träffade iaf Hero på träningen idag.. sååå roligt att se henne och så mycket jag har saknat henne.
Hon var min lilla "mami" på bageriet ju..
Saknar så många där.. det är synd att det finns en som trycker ner folk så att dom slutar där bara pga henne.
Jag var visst inte ensam :/

Yeye... har iaf blivit över tre timmar samtal med Fatima.
Fattar inte vart tiden tog vägen, kändes som en halvtimma.
Imorgon blir det att träffas på stan och kika lite, sen kommer hon hit och vi ska trösta varandra.. vi har bara massa motgångar både hon och jag nu känns det som :/
Och andra nära och kära till mej också.. jag önskar er det bästa så som jag också önskar det bästa för mej.

Har nyss gjort iordning kokosbollar :)
Har mosat allt.. haha.
Varit sååå sugen på godis och i detta väder vill man ju inte gå och köpa godis så då får man göra lite godis till sej själv ist.
Bella och jag babblade om att hitta nåt idag... verkar inte bli av för är rätt så sent nu och hon ska upp och jobba så klart när inte jag ska de :/

Blir väl hemma, skutta in i varm dusch och sen kanske se nån bra film :)
Imorgon vill man vara pigg iaf.. hoppas jag hittar nått fint för presentkorten jag har kvar iaf.

Yeye... det är som det är..

Ha en trevlig helg resten av er!

Lite bilder från i lördags hos Bella :D


Daaaans....

Och såååång ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0