Jävla disk?

Snacka om MYCKET disk jag gör till mej själv under bara två dagar :O
Helt jävla sjukt, precis så det fick plats på diskstället.
Jag ska fan ha en bänkdiskmaskin innan 2012 iaf!!!
Så det så!

Helgen var som vanligt fasst man hamnade på en afrikansk fest ist ^^
Var hur trevligt som helst och kul som fan att prata engelska hela tiden.
Hade mysdag innan för mej själv i fredags.
Var på möte som gick superbra, sen blev det att kika lite på stan i några timmar.
Sen träffade man Fatima en snabbis på stan också :)

Amman kom och hämtade mej senare på kvällen efter att ha förfestat lite för mej själv.
Mötte Iman på stan som hade varit med sin syrra innan på afterwork och så drog vi på partajj.
Roligt folk var det iaf och sen så ville vissa dra till Bmb.. som vanligt xD
Jag var skeptisk och ville bara hem, men jag lyckades bli övertalad att haka på och det var det ju värt ;)
Tack Iman, Adeq och du den andra (sorry minns ej namn) för en roooolig kväll ;)

Döbakis igår.. lite less pga vissa grejjer.. men men.. är väl över nu.
Efter att jag storstädat och diskat jumbodisk så kom pappsen hit och vi åkte iväg och handlade lite grejjer till tacos och så blev det hem hit och laga det och mooooosa i sej som bara den.
Har massa mat kvar så det bli tacomiddag med Fatima imorgon och sen kaffe på det :D

Bigbrother ikväll... weeeiii... äntligen har det börjat igen :)
Men först innan det så blir det Solsidan, hohoho såååå braaaa..

Imorgon är det måndag... alltså... verkligheten är tillbaks.. blääää!!!
Måste ta tag i så många saker nu... ringa hit och dit..  usch.

Men men.. det oooordnar seeej.. de gör de alltiiiid :)

Little me, innan jag blev upphämtaaad :)


Snacka om diiiisk :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0