Last day!

Yeeeeyyy... imorgon är det sista dagen för mej på jävla bageriet.
Såååå skönt att slippa de där stället, men kommer sakna sååå underbara människor där.
Hero, Monica, Kirsi, Maria, Helen, Anette... Tack för att ni har gett mej ett gott skratt ett antal gånger när jag haft mina dåliga dagar, och vissa av er kommer jag ju garanterat att umgås med snart igen utanför bageriet :)
Önskar er det bästa... och vissa av er.. låt er inte bli så orättvist behandlade som ni blir, stå på er och våga säg till om det är nått ni tycker är fel!
Tack för tiden med er på bageriet, nu går jag vidare på nya äventyr :D
Och det skönaste att få slippa på det där stället är dej din elaka häxa.
Bara för att du mår psykiskt dåligt så behöver du inte hacka på andra som är omtyckt av de flesta!
"Jag äter inte fisk, det smakar f.i.t.t.a, och jag är inte lagd åt de hållet"
Mogen arbetsledare man hade..  yeah right :)
Tack och hej för mej!

Yes... på måndag börjar man på annat ställe.. nämligen städteam, hahaha.
Bättre än det där sjuka stället iaf.. + man blir smal när man röra på sej hela dagarna och man träffar myyyycket nya människor :D
Så skojj.. Bättre än att sitta hemma.. blir man ju tokig :O

Iaf så har Bella varit här idag.
Var ju ett tag sen man träffa den lilla tösen.
Blev kaffe och massa prat och skratt.
+ jag skrämde livet ur Bella, hahahahahhaa.
Vi tittade på trailer på olika skräckfilmer och hon skrek så Drina flög åt helvete och gömde sej under sängen, hahahaha.. och jag blev livrädd så klart.
Så vi valde att börja kolla på roliga klipp ist xD

I helgen blir det myshelg... utan alkohol :)
Blir hem till syster imorgon och vi ska färga hååår och klippa liteeee, fixa naglar och laga iordning tacos :D
Och på lördag blir myskväll med Bella.. blir att äta gott och kolla film och kanske lira spel ^^
Har man nått roligt att se fram emot :)

Jag är sugen på risifrutti :(
Jag har bara tråkig mat hemma...
Våfflor vore gott, men jag har ingen mjölk :(
Strips med men jag har inge strips..
Allt man inte har är man sugen på!!!!!!
Som apelsin... jag vill ha det som fan nu bara för att jag inte har det!
Varför blir det såååååååååååååååå??

Hmmm... får bli frysna jordgubbar att äta ist :D


HEIPA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0