MåndagsMys!

Haft en mysmåndag med Fatima idag :)
Dagen började ok med träning och sen blev det att springa runt och kika lite på stan.
Fatima och jag åkte hem till mej och åt tacorester :D
Riktigt mumsigt.
Sen blev det kaffe och kladdkaka med glass.
Som vanligt flög bara tiden iväg och kl blev plötsligt kväääääll.
Tack för en suuupermysig daaaag idag :)

Nyss glott på bigbrother.. snacka om beroendeframkallande..
Önskar att jag kunde få vara meeeed också.. om jag ens visste att man kunde söka dit så skulle jag lätt ha sökt.
Att bo så där lyxigt och ha så kul med folk skulle ju vara underbart :D

Imorgon ska man upp 7... SUPERBLÄÄÄÄÄ... :(
Sen blir det träffa mammsen och vi ska på staaaan :)
Nått att se fram emot iaf :)

Och så är man aspigg lixom :(
jag vill vara trött så jag kan soooova... måste sova.. kan ju inteeee!!

Liten Fatima mooosar :)


Brillor för 20kr.. why not.. var ju bara tvungen för att dom va sååå fula :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0