Men PANIK!!!

När man ser gamla bilder på sej så var man tio gånger brunare och smalare och snyggare..
Tycker jag iaf...
Vad har hänt??
Nu är man blek, tjockare och ser mycket mer.. fuuuuul uuuuut!!!
Blir det så här när man börjar bli gammal??
Jag känner mej gammal :O
Jag måste börja sola och svetta bort fläsket alltså..
Fan va fjortis man låter... men nu fick man ju bara panik.

Jag vill inte bli en tjockiiiiiiiiiiiiiiiis :(
Nästa månad ska jag sola mej så jag blir superbrun.. eller varför inte köra brun utan sol?
Men det luktar... men iof så sparar man ju en hel del pengar på det också.
jag kör på det.. brun utan sol.. blir bra det.
Och sen ska jag skutta framför tvn varje dag till zumba fitness live.. och svettas som bara den!!!

Imorn har man massa att göra..
Vakna, träna, äta frukost, möta Fatima på stan, systemet + kaffe, hem och tvätta och medans de ska man sy, och efter det blir det att smörja in sej med brun utan sol och samtidigt blondera skallen!
Vad ska jag äta imorgon?
Hemlagad burgare med skiiiit mycket sallad?
Skippa dressingen... ja.. vi kör på det!!

Snart börjar cheaters.. på kanal 11.. det är ju skitbra.
Litet godnatt program för mej.
Somnar alltid efter jag tittat på det och känner mej såååå lycklig att jag är singel så man slipper såna där dumma kärleksproblem och otrohet osv.
Och spec folk som förlåter andra som ljugit och varit otrogna.. snacka om dum i skallen dom är!!
Jag skulle då aldrig vara så svag och förlåta bara så där.. jag skulle be personen att dra åt skogen :)

Så det såååå!!

Nattiiiinattiiii!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0