Slöseri!!

Varför är man dum och slöser pengar på massa godis när man endå bara går upp i vikt av det?
Ja.. iaf jag.. många har tuuuuur som inte går upp ett kg.. FUSK!
Iaf så sitter jag här och mosar lösgodis, och gott som FAAAANN är det.
Men det är ju inte sommar riktigt än.. inte dags att springa runt i bikini så detta hinner nog försvinna tills dess ^^

och faaan... helgens planer verkar gå åt skogen.
Pga att min kära vän Fatima bara har motgångar heeela tiden känns det som.
Men vi fixar det gumman.. vi ska ut och gunga i helgen och glömma alla bekymmer för studen iaf :)

Idag så har man varit och solat på Glada oxen.. dom solariumen suuuger!!
Hände ingenting, är fortfarande lika bleeeek :/
Och ikväll blir det bara hemmamys med missen Drina och tv:n, precis som igååår med suuupermumsig jordgubbssmootie jag gjorde igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0