Soligt!

Fiiint väder idag.
Sooooolen lyyyyyser :D
Längtar tills jag ska gå ut och fixa lite saker och sen träna :)
Snart blir det goood frukost med äggmacka och färska apelsiner.. mums!!

Igår var man överallt med mammsen, hon letade lampor och hittade inga.
Letade också efter ny mobil och hittade ingen heller, otur!!
Jag hittade minsan en mobil som jag ska ta och köpa till mej snart :D
Fan min blir bara värre och värre.. snart är alla delar loss på den, haha xD

Imorgon blir det skön dag också.
Blir upp tidigt och träna och sen blir det hem och sy lite som jag också ska göra idag.
Sen blir det att blondera utväxten igen.
Vill ju vara lite nice i skallen iaf när jag och Fatima ska ut och gunga med cenderella på lördag :D
Wiiiiieee, längtar som faaaaan!!

Så på fredag ska vi ses och ha en mysdag på stan :)
Blir att kolla lite här och där och sen kaffe på det så klart och massaaa skvaller :D

Yeeeeyyy.... älskar när man har roliga saker att se fram emot.. då är ju livet bara sååå underbart :)


Skepp o´hoj :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0