12 tim!

På 12 timmar har jag hunnit med myyyycket idag.. känns skööönt!
Var upp tidigt, iväg och jobba.
Var skön dag... fick uppgifter att göra som jag nu kommer få varje dag jag går dit.
Hann inte ens med mer än 2 cigg på hela dagen, vilket var skönt.
Älskar när det är lite småstressigt och man har mycket att göra.. tiden bara flyger iväg då :)

Var och tränade och sen blev det hem hit och börja diska, dammsuga, torka golv och torka damm överallt.
Har nyss lagat käk och mosat det och nu sitter man här.
Funderar på att göra lite milkshake som efterrätt :)
Tar det lite senare om jag hittar nån bra film att titta på.

Jag tog ledigt imorgon.. sköööööööööööönt.
Kan jag få slöa lite i sängen imorgon till kl 11 iaf för kl 12 har jag tvättstuga.
Så har man rena och fräsha kläder till helgen.
Vad fan händer i helgen?
Jag planerade att vara nykter och har bestämt mej för att ta timmarna som dom kommer.
Inte planera massa grejjer som jag brukar göra.. nu får det bli spontant denna helg :)

Och GRAAAATTTIIIISSS i efterskott till bästa Bella som fyllde igår <3
Och GRAAAATTTIIIISSS till bästa Iman som fyller år idag <3

Och en person.. jag förstår inteeee...
Jag fattar fan ingenting.. ena veckan är det si och andra veckan är det så.
Ena dagen går det bra att höra av sej, andra inte.
Ena dagen finns man, sen helt plötsligt så är man ett spöke känns det som.
Jag fattar ingenting.
But I miss u sooooo much!


Men men.... Thats life.. :)

Tjoheeejjj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0