Äntligen Helg!

Fyfan va skönt att slippa skitstället i ett par dagar igen.
Längtar efter en riktig arbetsplats!!!
Fan vad jag avskyr vissa arbetsledare där.. helt sjukt.
Finns en som gör allt för att trigga upp vissa personer och arbetsledare ska inte vara där om dom mår psykiskt dåligt precis som hon gör.
Och bara för att man drog tiden som jag slutar varannan fredag kl 12 så kommer man få skäll på måndag pga att jag inte var kvar och städade i köket jag hade varit i hela dagen med andra.
Men dock så hjälpte jag till att städa och skura golv på bageriet och då kan fan dom från bageriet hjälpa till att städa i köket med.
Men icke.. "Fatima och Cissi ska va kvar längre och städa köket och ni andra kan gå hem"
Fuck off tänkte jag och började klä på mej och sen tänkte jag att nej... Fatima kanske står där själv nu så jag valde att gå dit och hjälpa till, men det var 4 andra kvar så hon sa att jag skulle gå så jag gick.
Men att säga att alla andra får gå och att bara jag och hon skulle vara kvar längre är fan sjukt.
Och inte fan får man nå extra pengar för det heller.
På mina papper står det mina arbetstider och då går jag efter dom också.
Kom inte här och säg att jag ska stanna kvar längre när ni inte ens betalar min lön!!
Och kom inte och säg bakom min rygg att jag inte hjälper till när jag stod och hjälpte dom i bageriet för det redan var så många i köketsom höll på redan!!!
Jävla arbetsledare man är då.. bli GAAAAAALEN!!!
Bort bort... jag vill bara boooooort därifrån!!!
Men kan inte.. för då får jag inga pengar och kan ju inte leva då..
suck!!
Folk får säga/tycka vad de vill... inte bara jag som klagar på arbetsledarna där och inte bara jag som hört en massa.
Men jag kör på rättvisa.. och så länge det inte är rättvist... då är jag inte längre med :)
Okej om det var en riktig arbetsplats där man är ansdtälld eller har möjlighet till anställning, då tar man ju emot en hel det skit... men att ta emot det på sånt där ställe?
ALDRIG!

Men fan glad är jag för det iaf :D
Ikväll blir det att dricka lite hemma hos Fatima med Lindah och Helen från jobbet :)
Ska bli riktigt trevligt.
Sen blir det nog utgång men dock inte för Helen som haltar med sin onda tå.. haha stackare ;P

I veckan så har det inte hänt så mycket.. samma visa som varje vecka.
Händer ju aldrig nånting nytt..
Men men.. det är ju upp till mej själv om det ska göra det eller inte..

Yeye..,. helg heeeeelg... i loooove it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0