- Kaddkaka&Glass

Ikväll blev det inge kladdkaka och vanljglass ;(
Fatima är sjuk + jag är superseg, haha.
Kanske lika bra att låta bli det idag efter att man mosat två burgare och strips.. bläää!
Hemlagat alltså... men hur fan får jag i mej så mycket.. SJUUUKT!

Så det blir att lilla Bella kommer över hit och vi ska äta lite våfflor och dricka kaffe ist.
Riktigt mums mums med glass och sylt till ^^
Snacka om tjockis man har blivit alltså.. gaaahh.. fan denna vecka ska fan bli kalorisnål!!
Mmmm, tror jag ju själv på också xD haha..

Iaf i fredags så var det att jobba.. sen hem och fixa sej lite och så blev man hämtad av Johan och Fatima :)
Blev hem till honom och äta suuuupergod Lasange :)
Den var riktigt mumsig.. med mumsig sallad till.. tack så mycket!
Sen blev det öl, cider, drinkar osv osv osv ^^
Mycket roliga vänner till Fatima kom också förbi och tiden gick ju fort och vi åkte iväg till Bmb, vilket söööög först.
Men ju senare det blev, ju mer folk blev det så det var helt okej endå :)
Haha.. Fatima berättade vad jag hade sagt till en turk på krogen som var på mej.
Först så hade jag försökt puttat iväg han när han tog på mej och så hade han tydligen stått och glott hela tiden och då hade jag gått fram till honom och sagt "Va står du där och ser cp ut för?" HAHAHAHA.
Askul ju... ofta man säger så.. iaf så kvittar det för han va äcklig.. haha xD
Fatima hade smakat på min grogg och sen sagt "åååh vaa de brääääns"..
Jag hade bara "Men jag tycker inte de smakar brääänt", haha.
Fatima ba "Men det smakar inte bränt, det bränner haha"
Alla hade garvat och jag fattar nada som vanligt.. men sen så försöker jag förklara mej att det inte var så jag mena.. men tror dom fatta det endå, hahahah xD
Kul att man roar folk... dom skrattar åt mej.. inte med.. haha xD
Kvittar vilket som känner jag :)

Men tack till er för en suuupertrevlig kväll!

Jag blev förälskad!


Johan och Fatima :D


Älskade baren!

Mys sällskapsrum.

Johan grejjar i köket :D

Fatima och jag leker med porttelen xD


SexyTiiima ^^ 




Hot american ;D




ASG?? :D


OMG för dom här brallerna.. dom glömmer vi ALDRIG xD


Eh.. seriöst? fjortisvarning, och snygg i fejjan är man ju också..
Men det bjuder jag på..haha.. jag ska dricka mindre nästa gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0