Never give up!

NU... nu kan jag andas ut :)
Fick sååå braaa nyheter idag när jag var på väg hem efter jag tränat.
Jag bara blev sååå glad!
Det hjälper att försöka vara så possitiv som möjligt och aldrig ge upp att kämpa för rättvisan.
Happy meee :)

Har kött i ugnen... mums.
Pallar inte steka så jag marinerar det och kryddar och så blir det mört och fint i ugnen :)
Är sååå hungrig nu.
Dagen har varit bra på jobbet idag... den har gått fort... varför vet jag inte :O
Iof så bakade jag och Stefan en kaka, hahaha.. det gick ju rätt så bra iaf till slut fasst jag skulle testa saker på annat sätt än vad de sagt att man skulle göra, haha xD
Sen lixom försvann dagen bara iväg.. konstigt.

Idag så ska jag skicka lite mer personliga brev osv och hoppas på riktigt jobb :)
Bara för att man fått nej så ska man inte ge upp.
Det blev mitt nyårslöfte.. att ALDRIG oavsett vad ska jag ge upp..
Känns riktigt bra faktiskt.

Ååååh, torsdag är man ju ledig.
Vilket betyder att det är lite partyyyy imorn :D
Eller... beror ju på om Fatima känner för att gå ut och dansa lite, vilket jag hoppas.
Hon är ju bara för go ^^
Annars så är det väl andra roliga filurer som ska ut imorn.. :)

Livet är bara.. FÖÖÖÖR BRA :D

Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0