SUUUUR!

Bara för att jag är assur på mej sjäääälv!!!!
Jag var helt 100 på att sista ansökninsdatum var 31a och därför bestämde jag mej att bara bomba iväg cv nu denna söndag..
MEN... Fan dit jag ville verkligen söka så gick ansökningsdatumet ut den 19e.
SUGER!!
Jag får skylla mej själv.. fan man ska skriva cv på en gång om man hittar nått man är intresserad av ist för att dra ut på det.
Suck.
Hittar väl fler ställen att skicka cv till, får ta och titta varje dag.
Men fan för det då... Jag ville söka de jobben ju :(

Iaf helgen blev ju inte direkt som planerad.
Blev ju party iaf med några från jobbet :)
Mötte Fatima och LIndah i stan och sen blev det hem till Fatima.
Blev massa vin och sen kom Helen dit som fixade allas hår :D
Första gången jag lät nån fixa om mitt hår som jag fixat redan, var fan as läskigt.
Har fobi för det men det blev mycket bättre än innan :D
Hade superskojj iaf och vi hamnade på Bmb.,.. ovanligt xD
Tappade bort Fatima och Lindah men det kvittade för jag hittade Iman där.
Blev dans hela kvällen och kan ju inte säga annat än billigare krogenkväll har man ju inte haft på länge.
Bjuden av snäll Linus på inträde, bjuden på öl av Sellam och bjuden på drink av Iman och sen fick man gratis taxi enda hem till dörren :D
Haha, fattar inte hur det gick till men då chansar jag att det var pga håret som Helen fixa, haha.
Kanske såg mer... normalt ut än när jag fixar det med tio liter spray xD fan vet jag.

Igår var man död.. låg i sängen exakt hela dagen och var dösugen på godis.. vilket jag är nu med.
Men har slutat med godis och kakor och sånt och har varit utan sen i måndags :D
Fatta duktig jag är, annars brukar jag äta varje dag flera gånger om dagen.
Jag ska få bort fläsket lite innan jag och Fatima ska åka iväg till turkiet i sommar :D
Wiiiiiie så kuuuul... vilka pengar??? haha.. det löser sej ^^

Idag så vaknade man senare än planerat.
Hunnit bara duscha och skicka iväg ett cv.
SKa kika efter fler att skicka till nu.
Blir hemma idag bara.. ska diska.. städa och allt sånt..
Och imorgon blir det upp tidigt.. skönt att man har nått att gå upp till iaf så känns det som att man har nått att komma hem till varje dag :)

Hejsveeejjjjssss!!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0