TOOOOKIG!!

GAAAAAAAAAAAAAAAHHHH DLKGÅIAEJGAIERJGIOAEJGITGI!!!!!!!!!!!
Snacka om lurad man blivit!!!!!!!!
HATAR 3 MOBILT BREDBAND!
Alltså... förut på min ruttna bajsdator så kunde jag tanka hem en film på 5 min..
Med ny dator och 3 mobilt så tar det..... MINST 3 timmar kanske..
Nu så står det 12 tim... HELT SJUKT!!!!!
Blir galen.
Skulle aldrig ha lyssnat på människan som lurade mej att skaffa detta.
Snacka om förbannad jag är nu!
Och detta ska man ha i 18 mån nu lixom.
Fan ta mej att jag lyssnar på folk som inte kan ett skit om nånting!
Dumma jävla jag!!!!!!!!!
Har lust att bara dra ut jävla usbn och bryta av den!!!!!!!
Daaaaaaamp!!!

STUPID STUPID MEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0