Trög söndag!

Bakis är man ju inte.. utan bara jävligt slö.
Var ut i fredags med Bella och kul hade vi ju :)
Hon kom hit och vi gapade lite singstar och lyssna på musik och blev en aning rund under fötterna.
Och eftersom vi kände oss misslyckade med vårat utseende den kvällen så valde vi att dra till konrad där det bara finns fula människor, hahahah..
inte jag som sa det, utan några flickor vi träffade på bussen som vi var med på konrad senare.
Ne vi kände oss bara helt blä och kände att vi ville vara kocko den kvällen och skämma ut oss lite så då var konrad ett perfekt ställe.
Vilken skillnad det är på folk där mot tex Bmb.. på konrad är småpojkarna så töntiga och juckar på varandra på dansgolvet och allt, hahahahahhal.
Och jo det smittar ju av sej, jag råkade ramla och bara för det så var jag tvungen att leka "skalbagge på rygg" mitt på dansgolvet och Bella drar upp mej, haha.
Helt sjukt ju.. men men.. Konrad är en riktig lekstuga.. inte nått att gå till om man vill känna krogenkänsla :P
Men men, kul var det iaf.

I går så var man bra bakis, låg i sängen hela dagen och sen så blev till till Bella och mosa kebabtallrik, alltså muuuuuuuuuums vad gott det var.. men blev helt dömätt också.. inte bra.
Fattar inte vad det är med mej och kebabtallrik, jag kan äta de hur mycket som helst.
Fasst vi tog med oss det som fyllemat på natten så var jag fortfarande sugen på det dagen efter igen :O
Denna vecka blir fan bara hemlagat och inge skräpmat!!

Jaha, imorgon är det upp tidigt igen.. blääää.
Men ska bli kul att träffa folket där.. de flesta iaf :)
Snacka lite om helgen och skratta åt allting ^^

Sveriges mästerkock..... kan dom inte komma på program själva eller??
Härmar alltid allting... suck..
Är på tv nu så därför var jag bara tvungen att nämna det.

Yeye... nu ska man duscha, sen blir det att städa och diska och sen blir det att laga mat och matlåda...
Blir makaronilåda :)
Var länge sen så ska bli muuuuums!!

Tjohejj!

FunnyFridayyyy!



Småflickorna shottar.



Bara för att Bella var roligast på saffets när vi skulle beställa käk, hahaha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0