Tvättstuuuuga!

Just nu sitter man i sin tvättastuga i källaren, haha.
Om nån kommer in här lär dom ju tro att jag är värsta datanörden ju.
Men skulle testa om jag hade bra mottagningen här och det hade jag ju så tänkte ist att springa upp och ner hela tiden så kunde jag ta med mej laptopen hit och se nördig ut xD
Bara för att det suger att vi har aaasstort rum man tvättar i... men bara två tvättmaskiner mitt i rummet.
Men men, tvättar man en gång i veckan så behövs det ju inga fler.

Fredagen var underbart kul med Fatima, Johan och hennes vänner.
Och bara för att jag älskade hans hem.. omg säger jag bara.. bilder och mer om det senare ^^
Blir upphämtad av dom efter jag har tvättat och ätit lite.
Ska ta med usbminnet så jag kan få sno bilderna som vi tog i fredags ^^
Sen dom ska baka kladdkaka och jag kommer dit med vaniljglass... MUMS!


Igår var jag hos pappa och vi åt pizza och kollade på fångarna på fortet, haha.
Slocknade där ett par timmar också, var ju dööötrött.
Skulle igentligen gått hem till mammsen med, men det blev inte så.
Så jag var kvar hos pappsen till 11 på kvällen och sen tog jag bussen hem.
Snacka om scary fulla människor är.
Jag är livrädd för dom när jag är nykter xD
Men gick ju bra iaf, när jag kom hem blev det mys med Drina och tv.

Var tidigt uppe idag, har städat och grejjat.. och nu så sitter man och väntar på att kläderna ska torka i torkskåpet :)

Hejsveeeeejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0