Arbetsintervju!

Bara för att jag har haft en underbar dag med lilla Fatima.
Hon kom hit och drack kaffe och sen blev det lååångpromenad i solen bort till hälla.
Massa donken och sen glass på det.. kan det blir bättre? ;)
Blev sen hem tillbaks hit och titta lite tv och sen var det plötsligt kväll.

Och så nyss kollade man sin mail och fick ett mail där det stod att dom ville att jag skulle komma på arbetsintervju :D
Weeeeeeeeeiii... fatta glad.. inte många jobb jag direkt fått söka och endå fick jag intervju så här fort.
Hoppas att det är ett shysst jobb.
När jag har intervjun vet jag inte.. men det ska bli askul.. men jag är typ skitnervös.
Men det gör inget.. ju mer nervös jag är ju mer vågar jag prata, hahaha xD
Går nog skit bra.
Men men.. som alltid.. man ska inte hoppas på det bästa om nånting.
Får ligga lite lågt, och ta det som de kommer.

Om typ två tim är det bb.. sen kommer man nog sova sååå gott.
Imorgon kommer pappsen hit.. blir att handla lite käk på samma gång osv :)

TJOHEJJ!!





Fatima däcka med.. ketchup, ketchup ketchup punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0