Dum uuut!!

Men snark vad tråkigt man har just nu.
Sitter nere i tvättstugan med laptopen och ser dum ut.

Har varit uppe tidigt idag och sprungit med Fatima på hennes möte.
Som tur gick det ju bra iaf :)
Blev kaffe på stan och massa prat och skratt och som vanligt försvinner ju bara tiden iväg.
Blev lite träning och sen hem och tvätta :(

I helgen blir det nykter helg.
Blir att hälsa på i skultuna och övernatta hos pappsen och sen hälsa på mammsen på lördagen om hon är hemma.
Tänkte lika bra att spara pengar till nästa kryssning jag och Fatima ska på igen den 12e :D
Vi kan inte hålla oss längre än tills dess för då är hon barnledig också :D
Wiiiiiieee va roligt vi ska ha igen.. och jag lovar... inge redbull/vodka denna gång.. jag vill gärna minnas kvällen precis som du xD
Men det jag inte minns.. har ju aldrig hänt ;)
Men en sak.. så jävla kul.. Fatima berättade att en "Mohammed" hade försökt raggat på mej fast jag sa nej tusen gånger.. då hade jag tydligen sagt till han "Vill du veta varför jag inte vill ha dej? vill du veta varför??"
Han hade bara svarat "varför?"
Då hade jag tagit fram min lilla spegel ur handväskan och mosat upp den i fejjan på han och sa " ja titta, därför vill jag inte ha dej" Hahahhaa..
Han hade ju inte fattat nånting då heller tydligen..
Seriöst.. vart får man allt ifrån? haha xD
Lite taskigt.. men fattar inte vissa nejså måste man ju fan göra nånting!
Undra vad nästa kryssning bjuder på för nånting :D

Imorgon är det toooorsdag..
Hoppas man får samma fina soliga väder som man haft idag :D
Allt känns så underbart när solen är framme.
Massa saker att göra imorgon också.. men det känns bara bra.. att sitta hemma suger ju!!

30 min kvar tills kläderna är torra... suck..
bara sitta här och forstätta se dum ut da.

Hejsvejs ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0