Kebab!

Det smakade gott.. just då när man va döhungrig var det värt att beställa via onlinepizza pga att man är sååå slö idag..
Men efter att ha mosat kebabtallriken och sovit en timma så vaknar man med askramp i magen och då är det ju bara fort in på toan och göra sitt.. och då tänker man "varför i helvete la jag ens ut pengar på att äta sånt skit som får en att må så här sen när man kunde äta... tex korv med bröd hemma ist" eller nått.
Men jag har inge mjölk hemma, då kan jag inte äta korv me bröd.
Men kunde väl ha ätit mina matlådor jag har i frysen.
Aja shit the same.
Aldrig mer kebabtallrik alltså.. blä!

Fick ett samtal också.
Ska iväg på intervju på måndag 18.30.
Ska bli spännande.
Han chefen lät lite scary med mööörk bestämmande basröst.
Men jag ska nog få han att skratta lite på måndag, hoppas jag iaf ;P
Pallar inte ens vara nervös nu, sparar det tills på måndag ist då det är dags :)

Ikväll hade man tänkt att gå ut och härja lite, dricka öl osv.
Men orka?
Noooope... blir hemma ist i soffan med mysfilt framför tvn.
Har bara tre cigg att klara mej på hela kvällen tills imorn då jag ska på möte vid 11.
Men men.. jag får väl ta och klara mej, man dör ju inte direkt :P
Känns som att man sovit bort hela dagen.. sov till halv 1 idag och somnade igen vid 4.
Vet inte vad det är för sovdag idag alltså.. hoppas att man är piggare imorgon.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0