Makaronilåda!!!

Mumma för makaronilåda i ugnen :D
Är sååå hungrig.. har bara hunnit äta frukost idag och så blev det en kaffe på stan med Fatima :)
Vi tog en liten snabbfika innan hon skulle till sthlm på äventyr.. lilla gumman da :D
SKa bli kul att träffa henne imorgon bitti när hon kommer med tåget, få höra lite skvaller..
Eller... kl 10.. haha morgon bitti?? Aja, det är det för mej iaf xD

Idag så ska man bara vara hemma.. såååå skönt.
Igår kom syster över hit och jag färgade hennes hår och rakade sidorna på henne osv :)
Fick så klart svart färg till mina slingor i skallen.
Funderar på att färga hela underhåret svart också :/
Men vågar inte färga direkt svart på blondt, det brukar bli typ grönt då.. har jag hört iaf??
Kanske ska först färga brunt och sen svart på det?
Yeye.. dom problemen tar jag sen xD

Imorgon blir det inte direkt.. lugn dag.
Ska upp och möta Fatima.. springa runt på stan, fika osv.
Sen blir det träna flärret lite och sen fort hem och tvätta och samtidigt skicka cv och grejjer överallt.
Och sen kommer mamma över hem till mej och sen så ska man packa väskan så man har det klart på fredagmorgon.
Bläää för att gå upp tidigt på fredag... men ska bli superskojj iaf.. inte varje dag man tatuerar sej :D
Jag vet inte ens hur det ser ut som Micke har skissat upp.. men oavsett hur det blir fasst det inte blir alls som jag tänkt mej så känns det bra, för jag vet att jag kommer ha nått som ingen annan har och känns som att han lägger ner både hjärta och själ på det han gör, så det känns superbra :)

Min goda mat är väl snart klar :D
Ska mumsa det och sen kolla om man hittar nån bra film eller nått.
Kollade på Gullivers resor igår.. den sög ju skiiiiit.
Jag tittade på halva och sen orkade jag inte mer så jag spolade till slutet.
Den var så dåligt gjort.. man såg hur fejk allting var..
Kass film... rekomenderas INTE!!

"August rush" rekomenderas därimot... den är superbra.

Hepp.. nu orkar jag inte sitta och skriva massa skit mer.
Lär skriva några rader på söndag iaf... om jag orkar xD

Ha en underbar helg people..

PUSSEN!!


Baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0