Slökorv!

Jag är fan så jävla slö man kan bli.
Sen igår har jag bott i min soffa framför tvn och bara ätit och sovit.
Helt sjukt.
Jag har inte ens gått upp ur den än, bara när jag var tvungen att pissa och sen när jag hämtade en glass :/
Fan jävla slöööööööööökorv!!!
Fint väder är det också.
Vill ut och gå lite.. men är för slö!
Måste städa... diska..
Men är för slö :(
Måste laga mat och duscha..
Va i helvete..
NU ska jag skutta in i duschen.. bli pigg.. sen jävla ska jag laga käk och sen storstäda efter mej så min vecka börjar med att vakna upp i ett fräsht och snyggt hem!!!
Så det så..

Promenaden får jag ta en annan solig dag.
Imorgon ska man på möte och sen blir det att träffa Fatima.
Ska kolla födelsedagspresent till syster och pappsen.
Sen ska man på arbetsintervju.. och jag kommer bajsa på mej.
Jag kommer vara dönervös.
Första arbetsintervjun jag går på fan :D
Hur fan ska jag hitta dit??
Jag lär ju gå dit en halvtimma tidigare så jag inte yrar runt omkring och kommer för sent :O

På tisdag är det soldag igen.. då kommer kanske Björn och hälsa på mej på dagen får man hoppas.
Då blir det ju så klart donken, kaffe och massa prat på min balkong eller så blir det promenad.
Så länge sen man träffade han, nu när jag flyttat till stan ses vi ju aldrig.
I skultuna såg vi ju jämt.. jag var stammis hos honom xD

Veckan kommer gå fort.
Vilket känns en aning stressigt.
Men som sagt.. en dag i taget :)

Och en sak som bara iiiinte får hända nu alltså.
Är att jag ens ska börja få kännslor för nån överhuvetaget.
Klarar mej så bra ensam, har kul med vänner och familj.
Det räcker mer än väl för mej.
Kärlek är bara problem, och problem har jag ej tid med just nu!
Så jag låter nog bli....

Tack och hej för mej!

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0