TjockisBakis..

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!
Ätit som bara faaaan idag... godis, mat... allt.. döööör.
Vaknade och var dööööbakis.. bläää!!
Är fortfarande seg.

Igår skulle jag inte festa.. skulle va nykter heeeela helgen.
Började ju rätt så bra.
Åkte hem till pappsen och bakade en sverigekaka och sen gjorde jag hemlagad potatissallad och kött i ugnen och god sallad till det och vitlöksbaguette :D
Snacka om mumsa!!
Vi hade köpt gooodis och chips och kollade på tv och hade det supertrevligt.
Sååååå mysigt att sova i mitt rum hos pappsen ju.
Att jag inte fattat förut hur mysigt det där rummet är och sängen och allt.
Kände mej liten igen när jag tog på min rosa nattlinne med mimmimus på :D
Kollade på tecknad film också "Alpha and omega" och den var ju superbraaa.
Och sååå mysigt att vakna upp där på morgonen med.
Pappa hade fixat frukost till mej och sen så gick jag hem till mammsen.
Blev massa fika där och goood mat och sen fick man skjuts hem av henne :)

Hade iaf en superbra fredag och lördag i skultuna och sen när jag kom hem så kom Bella över vid 9-10 tiden på kvällen och vi började dricka lite.... lite? hehe.. nåja..
Blev att dra hem till Peter som nästan bor granne med mej, var trevligt folk där och där snålades det ju inte med sprit direkt, haha.. blev en aning rund under fötterna och vi drog hem vid 3 tiden.
Var det värt det?
Att vakna upp och vara bakis?
Jooo... hade ju kul igår så :)

Och iveckan har man ju asmycket att göra känns de som :(
Imorn så ska man på stan med Fatima och på Tisdag kommer syster hit och på ons ska jag städa och grejja och på tosdag så har man tvättstugan och på fredag ska jag och Fatima på kryssning ^^
Lät iof inte så mycket endå... kanske bara känns så.
Och snacka om DÖÖÖÖD jag lär vara på kryssningen för innan det på morgonen så ska jag tatuera mej i några timmar.. alltså.. trött man lär vara.
Bara upp vid 7 då och sticka iväg och pinsas lite då.
Har tvingat med mej Fatima så hon får hålla mej sällskap samtidigt :D
Blir att ta med kaffetermos och lite fika.. så går tiden superfort säkert.

Faaan kl är snart 1... måste sova.. är pigg nu helt plötsligt... dryyygt!!
Men behöver inte gå upp fören 8.. så man hinner ju iaf sova några timmar..

Och jag bara LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR till fredag :D
WIIIIHOOOO så jävla skojjjj!!

Hoppas veckan går fort nu ;)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0