VåffelMums!

Idag så känner man sej lite bättre iaf.
Fatima kom hit och så gjorde jag iordning hemgjord våffelsmet och började grädda våfflor som vi åt med glass och jordgubbssylt.
Blev riktiga mumsiga frasvåfflor och mätta blev vi :)
Sen satt vi som två nördar med varsin laptop här hemma hos mej :D

Efter hon dragit så har jag inte gjort så mycket.
Sovit i nån timma och sen tittat på bigbrother.
Och bara för att jag blev livrädd själv idag när jag glodde på det för dom hade skräck kväll.
Och jag som är ensam.. bläää, kan jag ju inte sova :(

Imorgon ska man på möte... så blir upp tidigt och sen komma hem och städa lite.
Blir nog ett par öl imorgon också och sen dra iväg på lite fest där Chanti håller hus :D
Tröttnat på krogen så nu kör jag på hemmafester ist :)

Sköööönt att man börjar bli frisk ju.
Inge feber bara jävla snor som kommer från ingenstans och halsont :(
Blääää!!!

Hmm.. nej nu blir det skutt i pyamas ner i sängen och glo tv tills man somnar :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0