Finland!!

Enda gången jag är intresserad av hockey är när det är finland mot sverige och så klart så vann ju finland idag och stort GRATTIS för det till bästa finland :D
1-6 liksom.. hahahah sverige kommer väl som vanligt med sina bortförklaringar xD

Idag.. jag har varit superduktig.
Har storstädat idag hela dagen.. så nu har man fint igen, får se hur många dar det håller denna gång.
Tog mej en promenad hem till syster och tittade på hockey och bigbrother.
Trevlig dag helt enkelt.

Och nu är man hemma igen.... ensam med bästa Drina.
Det duger mer än väl fasst jag saknar en speciell persons famn.
Försöker göra allt för att inte tänka på det men när man ligger i sängen och det är tyst runt omkring och alla tankar börjar dyka upp, så saknar jag som bara fan.
Men men.. jag lär väl överleva för det..

Imorgon så ska jag träffa Tessan.
Ska bli så roligt.
Ska upp tidigt och träna sen ska jag och Tessan springa runt på stan på dagen och titta runt lite. :)

Gnomeo and Juliet.. BÄSTA filmen om trädgårdstomtar som har krig mot varandra och om förbjuden kärlek ^^
Ni som inte sett.. SE DEN!!!
Såg den imorse.. nu ska jag kolla om det finns nå mer bra filmer :)

Bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0