If u say so!

"Hör inte av dej igen Cissi"
Okej, då kommer jag inte göra det.. när nån skriver så, så hör jag inte av mej igen.
När nån inte verkar vilja försöka förstå mej, eller kämpa för att få mitt förtroende för en, så fine.
Då är det ingen ide..
Men men.. som sagt.. if u say so.. ok.. kommer du aldrig få höra nånting ifrån mej igen.
Det lovar jag och det är ditt val!

Jävla skit alltiiiiiiiing!!
Blir fan tokig.. men men.. allting har väl din mening.. eller?
Har iaf fått mej trevligt sällskap när jag gick och köpte mej lite cigg.
Har inte träffat Kim på så länge så kändes skönt att träffa han och prata lite med han.
Vi bor 2 min från varandra.. som du sa, varför ses vi inte oftare? xD
I skultuna var jag alltid på kaffe och prat där när vi bode grannar som vi gör nu.
Kanske dags att börja som förr..

Jag längtar tills imorgon iaf.
Kommer Fatima hit och äter frukost med mej och blir här med mej över dagen :)
Ska bli riktigt skönt att få träffa henne igen.
Vi ska äta scones och dricka kaffe till det, riktigt mumsigt ^^

Helgen blir nykter, iaf fredagen.. ska man nog till skultuna och hälsa på mammsen och pappsen :)
Blir väl hem till pappsen och laga käk på dagen sen hem till mammsen och dricka kaffe på kvällen och kul att dra tillbaka hem sen med massa fyllemänniskor på bussen, jag hatar dom när jag själv är nykter xD
Lördagen så är det 50/50.. kanske blir utgång iaf.. annars så vet man inte vad man hittar på.. men nånting hittar man ju alltid på, om nån mer än mej ska vara nykter så.
Alla super heeela tiden, man dras lätt med, vad ska man annars göra?
Sitta själv och ruttna bort?
Tror inte det!

Och så ska man kunna sova igenom den här natten också..
Undra hur det går.. så mycket tankar i skallen och ja jag vet inte vad.
Känner mej bara ledsen :/

Det kunde ha varit värre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0