Äventyrlig Valborg!

Man kanske aldrig skulle köra tredagars.. eller det var nog inte ens de som var problemet.
Minns inte ens vad jag gjort veckan som var, bara att jag försvann iväg till Bella på torsdagen över ett par öl.
Ett par? Råkade bli lite fler.
Vi hamnade på Bill&Bobs uteservering och där blev det lite mer öl och sen så gick vi in på cirkus och där var det ju livat och roligt med massa folk och blir man bjuden på drinkar så kan man ju inte tacka nej.. eller?
Iaf så blev det som jag sa till henne "Vi kommer inte kunna ta ett par öl bara vi kommer bli aspackade"
Och jo vem hade rätt? xD
Tyckte mest synd om Bella som skulle upp kl 6 och inte var hemma fören halv 3 på natten xD
Själv då fick man iaf sova till 11-12 om man ville.. niiice!

Klarade mej rätt så bra ifrån bakfyllan på fredagen.
Pappsen kom hit och vi käkade mat han lagat och jag packade väskan för att åka iväg till Tessan.
Och som vanligt blir resväskan proppfull fasst man bara ska iväg ett par dagar xD
Var hos Tessan lite innan 7 och vi gjorde iordning goda drinkar och satt ute på hennes balkong och snackade om allt mellan himmel och jord :)
Åkte iväg senare till Uppsala på lite party och det var ju hur trevligt som helst och efter det så blev det krogen och jag och Tessan var fett duktiga på att sjunga kareoke, eller hur det stavas.
Riktigt rolig kväll var det tills vi skulle åka hem.
Alltså... bussen gick 05.20 och vi var redan vid bussen 1,5h tidigare.
Man frööööööööööööööös ihjäl fan, men tiden gick galet fort på nå sätt endå.
Hemma hos Tessan halv 7 och så slocknade man gott på hennes soffa xD

Lördagen så var jag ju stendöd.
Riktigt bakis och inte taggad för ett skit den dagen.
Rävade på hennes toa också konstigt nog, brukar aldrig må så dåligt dagen efter, men men.
Iaf så lyckades man bli lite piggare iaf och vi gick iväg till hennes kära far som bode så jävla nice.
Hennes vänner kom dit som jag aldrig träffat och det var ju kul att träffa dom.
Vissa kom man mer överens med än andra, men så är det ju.. man kan inte älska alla.
Iaf så blev det grillmiddag där och lite förfest innan vi drog iväg till uppsala som jag inte ens kom enda fram till.
Lång historia men jag gör den kort!
Efter bara tre groggar och jag var inte ens full...
Började skaka i hela kroppen och fick hjärtklappningar, kände mej som jävla vibrator och var illamående.
Skuttade av bussen en bit innan målet och Tessan följde med.
Valde att bara åka hem med bussen som går från Uppsala hit och jag skuttade på den bussen.
Lite bättre hade jag börjat mått innan jag skuttade på och så började samma sak hända igen efter åkt 15 min.
Hoppade av mitt i ingenstans och var typ livrädd.
Ringde Micke och grina som en tönt, hahahah.. men vafan xD
Bestämde mej för att allt kunde dra åt helvete så jag liftade och hade tur att det var en taxi som stannade med två shyssta grabbar i :)
Hade roligt på vägen till enköping där dom släppte av mej vid busshållsplatsen där bussen skulle gå till västerås.
Ja och då skuttade man på den och som tur var det inte mycket folk alls för då började samma skit hända igen och tur att taxigubben gav mej spypåse med mej så jag kunde räva i den vilken jag gjorde.
Tillbaks till västerås var man, sprang in på donken och rävade lite i deras toa.
Ringde taxi.. och sen var jag HEMMAAAAAA!!!!!!!
Äckligt jävla skönt det kändes att vara hemma hos min lilla prinsessa som blev så glad att jag var hemma och fyfan så skönt det var!!
Man kan ju bara vara glad att man hade tur att det inte hände massa skit på vägen hem.

Ja så var min valborg iaf.. blev ju lite äventyr om man säger så.
Men men, man känner ju att man lever iaf xD
Pappsen kom hit i söndags och vi hade mysdag med mat och sen åkte vi iväg till enköping för att hämta min resväska som blev kvar där.
Och sen blev det handla massa godis och titta på tv :)
Tack pappsen för att du ställer alltid upp för mej <3

Och igår kväll så blev mitt högra öga tio gånger så mindre än det vänstra.
Men JIPPIIIII... man ser ju mer cp ut än vad man är ju.
Är nog nå jävla inflammation eller nått, men orkar inte gå till läkarn.
Dom babblar bara och sen skickar som hem en, detta går väl över snart!

Idag... skitväder.. jag tror jag blir inomhus heeeela dagen och myser precis som igår :)
Ja, tror det blir så ^^

Hejsvejs!!

Torsdagsmorgon med mysigaste Drina i fönstret :)

Här ligger jag och solar på mnin balkong så fort solen tittar fram :D
13-16 kan man ligga och bli brun, asnice :)

Hos Bella :)








Tack Bella för en rolig torsdagkväll ^^

Alltså.. kläder jag tar med mej för fre&lör ser ju bara cp ut xD

Brum brum iväg..

Hos Tessaaaan :D




Sitter på alkisbänkarna och väntar in bussen xD


Framme i Uppsala ^^




Oj xD

Två roliga norrlänningar.. eller.. en kanske? xD

Oj igen xD

Tack för en galet rolig fredagskväll i Uppsala :D

Lördagen var vi döda i soffan :/

Goood middag på kvällen ^^

Jessica kladdar lite på Tessan ^^

Och efter det så blev min kväll helt fuckedup xD haha..

Men så kan det gå :D

Kommentarer
Postat av: Jess!

Ha ha... typiskt dig Cissi att hamna i ett sånt "äventyr" xD xD xD

2011-05-04 @ 02:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0