Snokare?

Jag funderar på om jag är den enda som skriver blogg som inte läser nån annans blogg överhuvetaget? xD
Tänkte många av mina vänner som skriver blogg sitter och läser andras hela dagarna.
Vissa har till och med ett antal bloggar sparade som favoriter som dom går igenom varje dag.
Är det bara jag som är helt obrydd om andras liv? xD
Verkar nästan så.. men jag är bara inte intresserad av att snoka på andras blogginlägg och läsa och bla bla bla, det intresserad mej inte ett dugg vad andra har gjort eller gör xD
Bara jag får skriva av mej lite här på min egna blogg så är jag nöjd, och dom som är intresserade eller inte är upp till dom, mej kvittar vilket xD
Detta är ju som typ dagbok, fasst en öppen dagbok där man får dela med sej av sina kännslor med andra som kan läsa, och det känns faktiskt rätt så skönt :)

Idag har man städat iaf.. såååå duktig man är :)
Och nu så lagar man supernice mat, mitt egna recept ;)
Ska bli riktigt gott och spec när det är mycket så man får lite matlåda tills imorn med så slipper man laga käk då.
Ikväll så är det ju minilördag.. lilla lördag? samma skit!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, hade tänkt svänga förbi Bella en sväng på en kopp kaffe och lite prat men hon kanske ska med jobbet nånstans, så får se hur det blir.
Kanske jag får lite myssällskap inatt av en spec person ;)
Vem vet vem vet.. bara jaaag :D

Nej nu ska jag börja med maten ^^

Tjohooo!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0