Tack!

Tack för en bra dag till Fatima, Bella och Daniel :)
Myskaffe med Fatima hos mej idag, skrattig kväll med Bella och snällt samtal med Daniel inatt.
"Om han ens skriver så, så betyder de att han inte är bra för dej"
Har du nog rätt i.. "för du är söt, vacker, snäll, rolig" var bara skönt att höra.
Tack Daniel för att du är en sån go människa.
Tänk om alla kunde vara som du :)
Men synd att inte så många är det.. men men..
Your lost.. jag kommer inte bli ensam utan dej i mitt liv för det var jag inte innan heller!

Hahahahaha..Alltså idag på väg hem från ica...
Jag går som ett mongo och frågar Bella:- Ser det bra uuut?
Bella garvar och svarar:- Jaaaa jättekul!
Alltså.. HAHA.. våran humor.. vi garvade asmycket åt det där efteråt.. fråga inte vad som va kul men de lät bara kul!!
Och sen att vi håller fortfarande på som vi går i 5an "Skulle du va vän me mej om jag gick så hääär? Skulle du va vän med mej om jag såg ut så hääär?" hahaha xD
Psykobetende alltså xD
Men så blir man när man bara är så ledsen och arg, man får konstiga ryck och garvar åt ingening och beter sej som jävla idioter xD

Vakna vakna fredag fredag nu nu...
Nattnatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0